Poszukiwany pracownik recepcji w biurze coworkingowym w Łodzi 🙂
A&A Holding to prężnie działająca firma z bogatym doświadczeniem w zakresie profesjonalnego zarządzania oraz wynajmu nieruchomości.
Zarządzamy jednym z największych portfeli nieruchomości komercyjnych w centralnej Polsce. W zasobach A&A Holding znajduje się blisko ćwierć miliona metrów kwadratowych, w tym obiekty biurowe, nowoczesne biuro coworkingowe w samym centrum Łodzi, centrum handlowe w Pabianicach oraz przestrzenie magazynowo- produkcyjne.
Twój zakres obowiązków:
➡️ obsługa recepcji 2-3 razy w tygodniu naprzemiennie z inną osobą
➡️ sprzedaż i przygotowywanie napojów w coffee point przy recepcji
➡️ przyjmowanie rezerwacji na sale konferencyjne
➡️ obsługa klientów sal konferencyjnych
➡️ obsługa systemu do rezerwacji sal konferencyjnych
➡️ tworzenie i aktualizowanie ogłoszeń na portalach konferencyjnych
➡️ utrzymywanie przyjaznej atmosfery wśród społeczności CoSpotu
➡️ dokonywanie zamówień
➡️ obsługa terminala
➡️ wsparcie osób zarządzających CoSpotem w codziennych obowiązkach
Nasze wymagania:
➡️ doświadczenie w hotelarstwie oraz obsłudze klienta
➡️ komunikatywność
➡️ wysoka kultura osobista oraz zdolności interpersonalne
➡️ samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
➡️ biegła obsługa pakietu MS Office
Oferujemy:
➡️ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
➡️ pracę w nowoczesnym miejscu o wysokim standardzie z fantastycznymi, młodymi
osobami
➡️ pakiet benefitów pracowniczych grupy A&A
Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie swojego CV na adres mailowy:
i.szymanska@aia.pl